بو زنانه بولگاری آو د رژ
نوشته شده توسط : علیپور


بو زنانه بولگاری آو د رژ (Bvlgari Au the Rouge)اولیویه پولژ تولید کننده رایحه میباشد. آنچه که‌این رایحه را از سال ۲۰۰۶ تا کنون جاودانه نگه داشته میباشد، جذابیت و اغواگری رایحه و شیشه سرخ رنگ آن میباشد. رایحه زنانه بولگاری آو د رژ را میتوانید همگی فصول سال استعمال نمائید. عطر بو، چوب شرقی به هم پا طبع شیرین میباشد. ماندگاری آن را میانگین و پراکندگی را خوب اعلام کرده‌اند. بو این بو با پرتقال، ترنج و فلفل استارت می‌گردد. در زمان عصر اندکی به انجیر و چای می سید و در غایت حس می کنید که در گلشن گردو، مشک و درختان صمغی گام میگذارید.

عطر زنانه خوشبو
 


بو زنانه بولگاری اومنیا کریستال (Bvlgari Omnia Crystalline)بولگاری اومنیا گرین جید را به خیال و خاطر بیاورید. کریستال جور دیگری از همین رایحه با ساختاری مختلف و رنگی متمایز میباشد. عطار این رایحه هم آلبرتو موریلاس است. این ورژن نسبت به ورژن‌ی گذشته اکنون و هوای تندتر و گران‌قیمت‌تری داراست. آنچه که اومنیا کریستال را مشهورتر نموده است، جذابیت بصری شیشه آن میباشد. این بو با حضور بزرگان دنیای مد و عکاسی رونمایی شد و از آن روز تا کنون عالم را خوش رایحه خیس نموده است. نت آغازین رایحه گل نیلوفر و پرتقال ماندارین میباشد. با ادامه یافتن و ماندگاری رایحه این عطر‌ها به گل آفتابگردان و ریشه‌ی زنبق زردرنگ تغییر و تحول داده می گردد و در غایت بو‌ای از چوب کفش تابستانی، صمغ و مشک از لباستان متصاعد خواهد شد.




بو زنانه بولگاری جاسمین نویر اسپلندیدا (Splendida Jasmin Noir)این رایحه را به راحتی نباید از دست بدهید. عطری که شاید به لحاظ مشابه به جاسمین پیشین باشد ولی عطر‌ای مختص‌خیس و ماندگاری بهتر داراست. اسپلندیدا در ایتالیایی در معنای زیباست. در‌حالتی که به‌دنبال زیبایی می‌باشید که پشت راز شما منش بیاید و همگی را به خویش جلب نماید می‌بایست انتخابی به جز نویر اسپلندیدا نداشته باشید. این بو مجلسی و قانونی میباشد. همینطور عطر آن تند و شیرین میباشد و برای فصل‌های سرد سال ایجاد شده است. عطر این بو با گیاهان سبز و یاسمن استارت می شود به سمت چوب دمپایی می‌رود و در غایت با دانه‌های توکا و چوب کشمیری به آخر میرسد.





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: